Meil ei ollukkaan tänä vuonna Wanhassa Tallissa äitienpäivälounasta, kos mä halusin leikkiä äitiä ihan itte !
Hiukka mun diettini vaan taas häiritti menoa, mut onneks isäntä ja jälkikasvu on ain sen verta henges mukana... et herättivät mut ihan vaan kaffekupposen ja lahjusten kera... eli eivät kiusanneet muo millään hyvyyksillä ;)
Nyt kerran, ku olin tämän juhlapäivän kotona, ni käytettiin se sit hyödyks niin, et lähettiin äitikierroksel... ja sen vuoks piti kuorruttaa lennossa muutama kakku :) Mitäs muutakaan sitä äitienpäivälahjaks voi meikäläinen enää viedä ;)
Anopilla meijän muu joukkue sai ruokaa ja mä kiskasin hetulaani muistaakseni sienisopan !


Kakkua Äitimammalle, I-mummille, Mammalle ja Mummulle sitte tuo etummaisena oleva kukkajuttu :)













Sisältönä kakuissa oili muistaakseni karviasmarjaa moussen muodossa ja lisäks tiramisumoussea... Canelian keittiössä blogissa olleesta arvonnasta voitin taannoin sellasen hyydykejauhepaketin ja nyt oli oiva tilaisuus testata se kakun täytteenä =) Tiramisu on aika vahva arominen ja jakaa mielipiteitä monasti ! Se ei kuulu mun lemppareihin, eikä näyttäny tuo jälkikasvukaan juur tykkäävän, mut moni muu kehus taas kovasti ! Jauheen käyttö ja valmistaminen kakun täytteeks oli äärimmäisen helppoa, eli ken tykkää, ni suosittelen 8)

Canelian keittiöstä tulleessa paketissa oli paljon muutakin...
Kuva ja alla oleva luettelo kopsattu suoraan Canelian blogista, kos valtaosa näistä herkuista tuhoutui hiukka ennen, ku kamera ehti pelipaikalle ;)

  • raparperi-mansikkasuklaata
  • marshmallow fluffia
  • värikkäitä muffinivuokia
  • kaksi pussia Susu-paloja
  • tiramisun makuista hyydykejauhetta
  • Gaile Parkinin kirja Kigalin kakkukauppa, josta voipi vertailun vuoksi opiskella, miten kakkubisnestä pyöritetään Ruandassa : D
  • Reino-ruutusuklaata
  • macaron-kuvioisia lautasliinoja (terkkuja Espanjasta!)
  • Tutti Frutti -rouhetta
Paketin ehdottomasti hauskin juttu oli tuo kirja 8D   Mä olen meinaan elämässäni lukenu kokonaiset 3 kirjaa... nyt kuiteski vähän niinku innostuin taas koklaamaan taitojani ja täs melkeen kolmen kuukauden aikana oonki edenny jo likemmäs 50 sivua eteenpäin ;)... Mut kyl mää sen luen... ni sit oon saanu veljeni kiinni 8)

KIITOS KAUNIS CANELIALLE IHANASTA MAKIASTA PAKETISTA !


Lopuks viel kuva täst mun äidille menneestä kukkajutusta :)
Mummu  pyys ettei kakkua tuotais, ku muuten hän sen sit kokonaan syö ja sit joutuu taas alottaan diettiä heti kesää vasten !