Nii se aika vaan mennä jöllöttää... =)

Mun elämäntaparempsa hiukka rajotti tätä romanttista hääpäivää :)
Mut oli siittä isännäl se hyöty, et hän tais saada ekaa kertaa täs huushollis sellast ruokaa, mist oikeesti tykkää...


Ja hyi taivas... mä tein tän ;)

Aurajuustokermapeunat iha jees, niit mä vetäisin ittekki vaiks ämpärillisen... mut sit noi muut !!!! Maksapihvi (hyi haaska) ja sipulirenkaat (YÄK)... määhä en sipulaa syä !!!

Isäntä nautti illallista issekseen ja mä lähin Petrin kans lenkil =) REIPAS MINÄ =)



Lenkiltä ku tulin, ni laiton pöytään tän komian kääretortun... mikä oliki aikast täyttä tavaraa :) Elilisest kakust ku jäi vähä voi-sokerikreemiä, ni sihe sotkin joukkoon viel sulaa tummaa suklaata... se oli siis täyte ja pohja on iha perus suklaakäriksen pohja ;)
Laatikosta kaivoin muutaman ylijäämähorsman koristeeks :)

Kääriksen takana näkyy sit mun hääillallinen... Eli tosta mun soppakuurista valkkasin vaniljasoosin, sekotin sen kahteen desiin vettä. Laitoin viel föliin parin teelusikallisen verran liivatejauhetta ja avot, siinähä se :))) Ja maukasta oli =)


Isäntä muisti muo jo aamulla tämmösillä =) Ratian kummitossut... viel tänäpä en keksiny ilmaa joka ois sopiva näitten käyttämiseen ;) Toisin sanoen tänään jäätys varpaat =)))

Hyvää ja kaunista hääpäivää meille !!!