3-Vuotta täyttävän Jamin synttärikemuihin meni tämä Muumikakku =)

Täytteenä caipirinhamousse suklaarouheella =)

Tää taitaa olla muuten kakku, jonka tyylisen lähes jokanen kakkukaaho on tehny jossain vaiheessa... kakuista vaan nousee eri tyyppejä ylös kurkkimaan maailman menoa ;)... Ja mullaki on ollu tarkotus, mut aina jääny visio tekemättä ja nyt siis oli sen aika !


Paljon Onnea 3-vuotiaalle Jamille =)






Kommentit