Tää ei ny mikään varsinainen täidonnäyte ol, mut idea / ajatus ja hiukan puolitiehen jääny toteutus hyyber kipeellä selällä varustettuna oli ihan kohillaan...

Eli 9-vuotiaalle Leeville meni tämä kakku...


Siniseks värjätystä isomaltoosista leivottu valomiekan valo-osuus ja kun kerran valomiekasta on kyse, ni pitäähän valo-osassa olla valo 8)
Livenä tää näytti paljon makeemmalta... harmi, ku mun mopokamera ei kykene taltioimaan tällasia :(
Isomaltoosipötkön sisään leivoin nuo Ikean pattereilla toimivat led-valot =)


Miekan kahvaosan sisältä löytyy vadelmasurvos sekä diplomaattikreemi...
Pinnotus Ticcinomassaa :)


Päätyyn "liimasin" turkinpippurirouhetta, koska se oli sankarin lempimaku :)


Ei ny ihan suora... mut vähäkseltään meilt löytyy tosta suorempia pöytiäkään ;)

Välittömästi, kun kakku oli sitte noudettu ja autoon pakattu, ni mä kaahasin päivystykseen hakemaan muutaman pyllypiikin selkää relaksoimaan... hassua miten kroppa haistaaki kaik mun vapaapäivät 8O
Seuraavan päivän "laatuaika lasten kanssa risteily" sujui piikkien ansiosta kohtuullisesti ja taas seuraavana päivänä olin iskussa työtantereella ;)... Luojan onni mulla ei ol vuodessa montaa vapaapäivää !

Onnea Leeville !!!