Pakko laittaa muutama kuva näytille tästäki kiiresessiosta, ku kiukuspäissäni on tarvinnu tällastaki kuvata !!!

Eli tosiaan tunnin jos toinenkin oon tuol WT:ssa notkunu täs joulun alla ja tää kyseinen sessio tapahtus siinä yhen aikaan yöllä... kesviikon ja torstain välisenä yönä siis...


Neljän kohtuuison kakun täytteethän ne siinä =O
Oisko kamaa ollu siinä vatkauskulhossa jotain 3 litran paikkeilla, ku tän rouvan ote lipes =( Nanosekunnissa purkki mäjähti maahan ja voitte vaan kuvitella, miten tuo lieju lens pisin mun kaunista kyökkiä !!! Tuo suunta näytti tuolta ja ku mä seisoin esteenä toisella puolella, ni mä näytin sitte...

... tältä !!!
Ja täs kohtaa oon jo hiukka siistiny itteäni, eli aloin tuntemaan jotain Öh, kosteahkoa tuolla pöksyjen sisälla ja kah... osa täytteestä oli kivasti sujahtanu myös mun huomiohousujen sisälle !!! Eli se siittä ilosta, ku ihminen laihtuu ja on jouto tilaa pöksyjen vyötäröllä ;)
Katosta en huomannu ottaa kuvaa, mut se oli aikalailla saman näkönen ku lattia... myös mun ohitte ampus muutama desi moskaa vastakkaiselle seinälle ja kaikista muistaki ilmansuunnista löytys täytettä sitte pienen ettimisen jälkeen... ja löytyy oletettavasti viel myöhemminki ;)

Syy, miks mul on toppahousut jalassa (ja essu päällä) johtuu taasen siittä, et pidän kovasti lämpimästä ja mun keittiössä oli tossa kohtaa only 15 astetta lämmintä... ja kylmiössä sitte vastaavasti miinus 6 !!! Nyt lämpö on saatu styroxilla tasaannutettua, eli kylmiössä sallitut 4 ja keittiö 20 =)))

TYÖNILOA KAIKILLE KANSSASISARILLE !!!
 

Ja mitäs tästä nyt sitte vois oppia... tuskimpa yhtään mitään, paitti pitää purkista kovemmin kiinni !!!