Ja sitte taas hääkakkua =)...


Vajaalle 130:lle sopiva kakku, joka oli riittäny loistavasti :)


Täytteenä vadelmasurvos sekä diplomaattikreemi...


Kakkutornin päälle tuli viel asiakkaan oma koriste, jollasta en uskaltanu syötävistä materiaaleista lähteä tekemään (siis yrittämäänkään) näillä helteillä... tää kakkuhan läks maailmalle jussia edeltävänä viikonloppuna, jollonka oli ihan mielettömät ilmankosteusprosentit tääl meijän kulmilla :(


Tummanpunaset ruusut oli toiveissa ja nää oli sävyltään mun mielestä aika jees... 
Tekeminen ei sit ollu ihan yhtä jees =((( Eli hyvissä ajoin aloin näit nypläämään ja marsin seassa oli reippaanlaisesti viel sokerimassaa, mut kukat ei ottanu kuivuakseen sit kertakaikkiaan millään 8(
Mä olin ihan kahen vaiheilla, lähenkö hakemaan oikeita kukkia !
Mut sitte... torstaina alko satamaan,  ilma kylmeni sen verta, et patterit läks päälle ja avot, nää kuivu ihan silmissä :)))


Pinta kokonaisuudessaan ticcinoa, myös nuo nauhat  kakkujen alareunoissa... maalasin ne vaan kimalletomu-pirtu sekotuksella ja niist tuli just eikä melkkest sen näkösiä, ku halusin.
Täs kuvas näkyy muuten hienosti tuo mun uus alusta (tai siis 1 niist 20:stä)... eli alumiinilevy ja siinä neljä Ikean vedintä tassuina =) Tee se itse ja säästä kakkuteline (ja Jannen kanssahan mä niitä tein) !

ONNEA HÄÄPARILLE !