29.4 kuluvaa vuotta meillä oli Wanhassa Tallissa pienimuotonen sokerityökurssi sekä mukava iltapäivä lähialueen kakkubloggaajien kanssa :)
Kovasti koitimme kartottaa näitä lähellä olevia blogeja, mut jos joku nyt jäi ulkopuolelle, ni toivoisin hänen ottavan sitte pikasesti yhteyttä... jottei syksylle suunnuteltu miitinki jää vaan sit millään muotoa väliin ;)

Nyt meitä oli paikalla seuraavanlainen seurakunta:
Karelia Cake
Madicken
Ewelyn's Cakeheaven
Herkkupäivä
Mansikkamäki (ei ny ihan lähialueelta ;)
Blomma
Bodil's Bakery
Kakkutalo
Kuutin Korut ja Kakut
Kissanminttua ja Pilvipullia
Suklaasydän
Mikko Hietala Aschan
Ja minä tietty =)

Syksymmällä tosiaan sitte suunnitteilla uus tapaaminen ja Karelia Caken Pilvikselle voi jo ilmottautua, vaiks päivää ei tosiaan ol viel lukkoon lyöty :)

Nyt paikalla olleista blogeista löytyy useammastaki hyviä postauksia sekä kuvia tapaamisesta... ja täs viel lisäks sit muutama mun räpsäyttämä kuva !


Tiivistä kuuntelua... Sokerileipuri, kondiittori sekä liudan muita titteleitä omaava Mikko Hietala Aschanilta piti meil tosiaan pienimuotosen sokerityökurssin ja sitämyötä ollaan nyt jokanen karvan verran viksumpia tuon hienon ja monimuotosen materiaalin suhteen :)


Osa uskaltautu hiukka ittekki testaamaan... ts. lämmittelemään näppejään ;)


Nyyttäriperiaatteella herkuteltiin... Ja mä tietty niin piukalla dietillä, et tyytysin vaan kattelemaan, ku muut söivät hyvinki ilosin mielin... tais siis oikeesti olla oikeen vaan hyvää !!!
Mun projektista voi lukea lisää tuolt paksublogin puolelta :)


Täs Mikon muutama esimerkki siitä, miten sokeri taipuu eukkojen edessä...


Pallohan se siinä ;)


Ja kohtalaisen kaunis hehku tässä horsmassa :)


Nää tietty ois voinu jättää laittamatta tänne näytille ;)
Eli mun räpellykset... ja näin modernintaiteen ystävänä väittäisin tuon taaimmaisen esittävän juur sitä itseään... eli ei mitään !!!
Sitkeetäki sitkeempi Ebe päätti saada jotain aikaseks poltteesta huolimatta, ni yks kaks huomattiin olevamme ihan kahdestaan ja korviamme myöden sokerissa ja kuumuudessa 8O Muutamien kirosanojen lisäks valmiiks tuli nämä mun kaks loistavaa sokerikasaa... sekä Ebeltä sitte tästä linkistä löytyvät työt :)

Mä kiitän kaikkia paikallaolijoita sydämeni pohjasta ja oli tosiaan kiva nähdä ja saada näille kaikille blogeille kasvot !

Ja kiitos vielä kukista !
Oikeanpuoleisen ihanan ruusurykelmän muut bloggaajat toivat mulle synttäriyllärinä =)
Mä olen kyl oikeesti lopettanu ton syntymäpäivien vieton jo 2000 luvun alussa, jollonka ekan kerran täytin 25 ;)