Tämä juustokakkusetti toimitti hääkakun virkaa Annikan ja Jarnon hääjuhlassa...


Makuina oli vaaleenpunasissa mansikkamousse ja vihreissä päärynä-kinuskimousse =)


Candymeltsillä pruuttasin nuo reunakiekurat... vihree oli kaikkee muuta, ku mun kaveri :( Ei sit tullu millään siististi pruuttapussista ulos ja sen takia jälki on tolleen söttöstä =/


Pullakranssiin oli kans sit pakko mennä riehumaan kynäruiskulla... toinen puoli ei siis ol homeessa ;)


Tää oli pakko kuvata... varsinainen valokuvaaja kun kert olen ;)))

 

Muutama kuva viel Wanhasta Tallista...
Kuviahan on helppo ottaa, ku vieraita ei ol viel pelipaikalla, mut kehtaamiskynnys on suurempi sitte, ku juhlat on päällänsä... Noutopöytä ja kaffepöytä jää siis usein kokonaan kuvaamatta :(


Jaa nii ja näis juhlis oliki tää emämoka... kuvassa itte mokaemä 8///
Eli... kaik oli hyvin, pöytä katettu ja mä asettunu lihanleikkuu pöydän taakse ... joku vaisto sanos, et kaik ei ol hyvin... ja ei hitto soikoon ollukkaa... Mis pippurikastike???  No ei tietty missään... pippurit oli omassa purkissaan hyllyllä ja kermat sitte kylmänä kylmiössä ja 130:lle hengelle sitä ei lennossa saatu pyöräytettyä, varsinkaan, ku mä seisoin tärkeemmissä tehtävissä (ainaski olevinaan) juhlaväen joukossa :(((
Kele, että hävetti... jouduin jopa ruottiks sanomaan, että  ingen soos 8O

Mun sössimisestä huolimatta aika pitkälti täydelliset häät... niin, ku meillä WT:ssa tietty aina 8)

ONNEA ANNIKALLE JA JARNOLLE !!!