Kaikkeahan sitä ihmisen pitää koikeilla, joten meikseipä sitte tätäki ;)
Kolmisenkymmentä kasiluokkailaista oli eka setti ja aikaa oli ihan kokonaiset tunti ja vartti... joista vartti meniki kakkujen syöntiin =/ Tossa ajassa nyt ei sit ehtiny mitään opettaa, mut saimpahan muutaman kiinnostumaan kakkujen teosta :)
Opettaja oli täyttäny kakut mulle valmiiks ja mun homma oli vaan kuorruttaa kakut... osan koristeista olin näppäränä tyttönä tehny ennakkoon !


Tää oli vähän niinku tyttöjen kakku ja aiheena tanssi... tuon mustan tanssivan ukkelin tein siinä oppilaitten ympäröimänä :) Reunoille muutamaa eri sorttia pursotusta ja loppukermasta ruusuja. Tähän oisin mieluusti ottanu muutaman lisä tunnin ;)
Pojille tein jäkis aiheisen kakun... maalin osat olin pruutannut pikeeristä etukäteen ja kokosin sen vain siinä ja superpikanen maila sekä kiekko sitte maalille kaveriks... ja vaiks nopea oon aina ollu, ni täl kertaa en ehtiny pal millään lailla reagoida kamerani kans, ku kakku oli jo viimestä murusta myöten syöty... eli siittä ei ol ny todistusaineistoa :/


Toinen ryhmä koostus 8:sta oppilaasta, joista kaks tyttöä loisti poissaolollaan... perjantai kun oli ja vimppa tunti kyseessä, ni tyttöjä kiinnosti kylillä hilluminen vissiin kakkuja enämpi ;O
Tän ekan kakun opettaja vei mennessään... koristeen olin tehny taas etukäteen, eli pinnotus ja pruutaus sitte vaan :)


Tämän kakun opettaja vei niin ikään mennessään... aihe oli "jotain" 3-vuotiaalle pojalle ! Annoin yhdelle oppilaalle sellasen postista tulleen lelukirjan käteen ja pyysin etsimään sieltä jotain 3-veelle sopivaa :)
Lauriin päädyttiin ja kun ryhmä oli sen verta pieni, ni jokanen sai tehdä ihan oman pirssin sit ittellensä kotiin vietäväks :)

Se päivä opettajattarena oli siinä... alanvaihto ei tullu ainakaan heti ajankohtaseks, jotenka jatketaan kakuilla ;)