Ois pitäny uskoo vaan pikkusiskoa ja jättää mun visiot välii laskeutuvasta kuumailmapallosta !!!

Toiveena oli siis kuumailmapallo ja mansikoita siin korissa...

DSC06346.jpg
Mun ajatus oli, et toi itte pallo on jo rysähtäny lennoltaan maahan... lopputulos ei vaan miellyttäny mun visiota laisinkas ;/

DSC06348.jpg
Koko kakkuhärdelli on mitotetu 25 riittäväks ja toi kori on laktoositon sekä gluteeniton yksilö !

DSC06350.jpg
Joka kulmasta on silti otettava kuva, vaiks tyytyvänen en olkkaa =)
Täytteenä kakuissa on mansikkamousse sekä mansikanpaloja...

DSC06358.jpg
Toi pallo ois saattanu onnistua jongun verran paremmin, ellen olis alkanu sättäämään tän gluteenittoman pikkukakun kans nii pirun paljoo... Ton koriin meni aikaa tovi jos toinenki... varsinainen älynväläys !!!

Täs kuvasarja sen valmistumisesta... aloin ottaan kuvia vaiheista sen jälkeen ku olin muutaman pötkylön käsilläni pyörittäny ja todennu, et jahas, tämäpä tuleeki nopiasti valmiiks... älkää siis koittako kotona !!!
DSC06333.jpgDSC06335.jpg
Mun laskujen mukaan noit pötkylöitä on tasan 70... joka toisen nostin kauniisti järjestyksessä kakun päälle...

DSC06338.jpgDSC06339.jpg
Yks vaakapötkylö, jonka jälkeen pystypötkylöt alas ja viereiset "joka toinen" ylös... jne.  niin kauan, että ollaan korin ylälaidassa =)

DSC06341.jpg
Lopputulos oli kyl ihan oukei... mut kun kakku on aika tarkkaan yhen munan kokonen, ni ei sihe tarttis iha noi kauaa mennä aikaa ;) (enkä kehtaa ees sanoo, kauaks meni)...

DSC06344.jpg
Viel yks kuva koko hökötyksestä =)

ONNEA MARITALLE JÄLKIKÄTEEN !!!