Emma 5-veelle Hello Kitty-kakkua =)

Muotokakku ja koko katti oli toive =)

Pään malli oli hiukka hassu, mut toi rusetti olevinaan hiukka jeesas :)

Helma syntys täl kertaa kukkasista !

Täytteenä kakussa mansikkamoussea...

Pruuttaukset on pikeeriä ja vitosen sisälmys glitter-geeliä =)
RAILAKKAAT ONNITTELUT EMMALLE !!!






Kommentit