Kummitytön 10-v synttäreille tein jalkapallon, ihan toiveesta ja bebejä, kun oon ny niitten kans päässy vauhtiin ;)


Nellyn toiveesta kakku oli tositosi suklainen (mun kummityttö, selvästikki)... eli suklaapohja ja täytetty suklaamoussella =) Hajuks laiton penen kerroksen vadelmahilloa ;)


Nelly on toivonu ittelleen vaaleenpunasta jalkkista... siis oikeeta, jotenka siittä tuo väritys =)


Lumihiutaleet ja numerot on sokerimassaa...


Ja tää akkeli on Rouva E:n käsialaa... mä lisäsin vaan muutaman karvan päähän... ja kimalletta ;)

Sit päästäänki bebe-osastoon...

Perus bebe... eli vadelmahillolla ja vaniljakreemillä täytettyjä yksilöitä :)


Tofki bebejä... eli vadelmahillo korvattu keitetyllä maitotiivisteellä =) Oletettavasti supernam !!!


Ja viel salmiakki bebejä... Vaniljakreemin joukkoon lisäsin turkinpippurirouhetta ja pinnaksi pikeerin asemesta salmiakkikinuskia... jonka keitin täl kertaa suhteella 180g kermaa ja 180g (eli pussillinen) fazerin salmiakki MIX:iä :) Pakko olla NAM ;)

Perusbeben ohje löytyy täältä

Viimesestä tuli hiukka eriäviä mielipiteitä... muutama sanos, et salmiakkia ois voinu olla enämpiki... muutaman mielestä salmiakki ois saanu maistuu vähempi ! Eli meit on moneks... Mä en maistanu murustakaan mistään, jotenka oon jäävi kommentoimaan mihenkään ;)


Etualalla viel Amen (veljen perheen tanskandogin) muistokakku...

LÄMPIMÄT ONNITTELUT
KUMMITYTÖLLE !!!!!