Kerttu-tytölle toivottiin kahta Hello Kitty-kakkua... tässä toinen, mikä päätyy syötäväksi huomenna :)

4 munan sokerikakkupohja ja täytetty vadelmamoussella =)

Hello Kitty on marsipaanista ja pikeeristä :)

Samate ilmapallot on marsipaania :)

Pinta täs kakus on vaahtokarkkimassaa ja sihe painelin kuviot kukkamuotilla... ja kukat taas maalasin kimalletomu-pirtu sekotuksella =)
Vaahtiksen alla floravispivaahto :)
Tää kakku siis syödään huomenna, eli tein kakun tossa hetki sitte ja nyt pinta saa kostua yön yli leikattavaan kuntoon ;) Vaahtokarkkimassaa on turha koittaa leikata (ainakaan tavis kakkuveittellä) paljoa alle 12 tunnin kostumis aikaa... 8)
Lämpimät Onnittelut Kerttutytölle !!!






Kommentit