Tattarataa... Tässä se on kaiken kansan nähtävänä. Kaijakakku !

KRE siis harrastelee noita puluja ja lintupäivien kunniaks hän halus tehdä kakun.
Muo tarvittiin ainoastaan käytännönohjeiden antamiseen. Mun mielestä aika komia, tolleen ens tekeleeks. Me ei kumpikaan olla koskaan oltu mitään kokkikolmosia, niin kuin ei sitte meitin äitikään. Kuitenkin oon koittanu ylipuhua siskoani uran vaihtoon. Kyllä mä voisin piiperrellä kakkuja päivät pitkät.


Tässä vähän tunnelmaa sivultapäin.


Sitte lähikuva marsipaanipapukaijasta.
En ollu kotona kun kakku valmistui, mutta mun kameralla kuvattu. En vaan laisinkaan ymmärrä, miks kuvanlaatu on näin selkeesti parempi. Johtuiskohan kohteesta tahi kuvaajasta... tiedä häntä.


Vielä lähempi kuva tästä pulusta.
Peruskakkupohja, välissä vaniljakermavaahtoa sekä jotain valmismakupalamössöä.
Pinta vaahtokarkkitaikinasta, niinkuin tuo lintukin. Reunapursotukset floravispiä.
Kuulemma oli kaiken lisäks viel hyvääkin. Hyvä, hyvä mun sisko.