Tällasta Raamattua syötiin kummityttöni pikkusiskon konfirmaatiokahvituksilla.

1625695.jpg
Kaksikertanen, mun vihkiraamattuun verrattuna on koko. Täytteenä vadelma-valkosuklaatäyte.

1625689.jpg
Päällystin ensin täytetyn pohjan sokerikreemillä (voita, tomusokeria ja kermaa vatkattuna). Sen jälkeen kuorrutin raamatun marsipaanilla. Lopuks suihkasu helmiäistä ja kultamaalia pensselillä reunoihin.

1625693.jpg
Raamatun päälle laskeutus nämä enkeli ja ruusu, jotka oliki jo aikasemmin näytillä.

1625697.jpg
Tää kuva muistuttaa siitä, että mä oon jonnin verran suuruuden hullu. Puolet siis jäi vaiks ainaski mun mielest tää oli ihan syötävää ;)

1625685.jpg
Tämän kuvan mä otin viime yönä, kun kakku valmistus... En ollu lainkaa varma, että tää systeemi pysyy kasassa. Ei kuiteskaan tullu minkäänlaisia vaurioita yön aikana, saatikka matkalla Kyröön =)

Lämpimät onnittelut Katjalle vielä "naimaluvasta" ja kiitos Hansulle kaikista muista törkyhyvistä tarjoiluista :)))