Ja mää ku olen edellisviikol koittanu vähä vähempi syödä.
En ol nuollu purkei tai kulhoi...

Eikä mittää mössöttelypäiviikä ol ollu ja liikkunukki mä oon
(vähä, mut liikkunu kummiski).

Tämmöttös sitä sit urhoollisuus palkitaan ;(

-1,3

1.viikko -0,3 kg   Suunta oikea, vähä hittaanolonen vaa :) Jatketaan
2.viikko -0,2 kg   Tällä vauhdilla tavotteeseen 122 viikkoo :( APUA
3.viikko +/- 0 kg   Jep, jep... mut hauskaa oli =)
4.viikko LOMAILUA
5.viikko LOMAILUA
6.viikko -1,5 kg   "Kiire" on vieny nämä, eli mittää en ol tehny :)
7.viikko TAAS LOMA
8.viikko +1,2 kg   Sillälailla, nyt saa sitte osottaa sormella paksua =(
9.viikko -0,7 kg   Ks. kohta kuus.
10.viikko -0,1 kg   Joo joo, mä koitan hiukka kiristää tahtia...
11.viikko +0,3 kg   Ei iha reiluu :(((

Elikkäs, mitä mahtaakaan ens viikol vaaka näyttää ku perjantaina alkaa taas korisharkat ?
Jospas tulokset tulee vaikkapa viikon viiveellä, kenties =)

Juu'u tää paksu lähtee pompottaan palloa...
Rohkenen kyl vähä ittekki epäillä mun kykyä juosta kenttä päästä päähän ;)
Mut eihän yrittänyttä laiteta...

Tarjuska S:llä ja mulla alkaa nyt kimppaprojekti...
Kaik muut kans, mukkaa vaa =)
Ei tää nii kauhian vakavaa ol (tai ainaskaa pitäis olla) ;)