Täst kakust mä oon niin ylpiä 8)
Ei kait täs mittää muut ihmeellist ol, mutku tää on näin hillitty =)
Sellasta pyydettiin ja mä luulin ettei semmonen multa luonnistu ;)

1847959.jpg
8 munan pohja ja täytetty mansikkamoussella. Pinta vaahtista ja sen alla kermavaahtoa.


1847971.jpg1847965.jpg
Koristeet on marsipaanin ja sokerimassan sekotusta.

1847961.jpg1847962.jpg
Tää ku o näin ihmeellisen hillitty...
ni mä laitan iha sen kunniaks hillittömästi näit kuvia ;)

1847967.jpg1847970.jpg
Näit kukkii oli kiva tehdä + et ne on mun mielest kauhian kivan näkösii =)))

1848109.jpg
Mukkaan lähti (tai siis lähtee kohta) kolmisenkymmentä jalkapohjapiparia....
Täl kertaa ei voitu laittaa nimeä laisinkaan, kos se on koko perheelle viel iha yllätys.
Eivät siis oo viel päättäny nimeä ;) Kait se täs iltapäivän aikana selvii =)))

Onnittelut Mintun pikkusiskolle kohta tapahtuvasta kasteesta ja nimeämisestä :)

Oon muute kerran aikasemmin tehny vastaavanlaisen "hillityn" kakun,
mut se oli kakkoskakku ja siis vaan varaksi jos pääkakku loppuu kesken ;)