Samalla ku vietettiin Pian kolmevitosia,
ni samaan syssyyn meni sitte Nennanki synttärijuhlat =)
12 vuotta sitte Pia kun päätti pyöräyttää tyttärensä ittelleen synttärilahjaks 8D
Samana päivänä syntyneet äiti ja tytär siis :)

Nenna toivos jo aikoja sitte heppakakkua...
Pienen kakkupuodin blogissa näin aikoja sitte "vieläkö on villihevosia" kakun
ja tää ajatus on mun päässä siit asti pyöriny.
Sieltä siis plagiointia tähän kakkuun:)

Nennalle ja Nellylle (mun veljen lapsille) joulupukki toi viime jouluna hevosen...
joo'o ihan oikian =)
Ni tottahan toki kakun päälle piti saada Vikun kuva...
KRE toteutti tän osuuden ja mulle jäi loput projektista :)
KRE:n osuus meni iha nappiin ja mun osuus ei sitte sinne päinkään ;/




Kakun reunoille laiton viis eri asennoissa tinttaroivaa pikku-Vikua :)
Hepat on tehty ihan silikonimuotilla ja värjätty sitte tomuväreillä...


Lähikuvaa Vikun silmästä :)


Ja sitte vielä kaukokuva koko kakusta ;)

KRE teki siis hienon kuvan jonka mä sitte "pilasin" omalla,
ei niin onnistuneella koristuksella =/
4 munan pohjan täytin flora-vispi, tumma suklaa, tuorejuusto, liivate täytteellä...
(tää osuus onnistus iha kivasti).
Vikun kuvan alle laiton kermavaahtoa, koska kuva oli jo ehtiny kuivahtaa
ja oli kuiteski paksuimmasta kohtaa melkeen sentin paksunen...
(seki meni ajotukseltaan iha hyvin, koska pinta oli leikattavassa kunnossa tänään).
Mut sitte ton reunan mä sössisinki täydellisesti...
Laiton olevinaan iha vaa vähä kreemijauhetta kerman sekaan,
semmosta ryynisoppaa siitä tietty tuli ja sen mä tietysti reunoille kiireessä tälläsin.
Suihkautin viel komeuden pääl sinistä kimallesprytä ja avot, jop tuli näkönen ;)
Sitte kakku seisos siel juhlis pöydäl muutaman tunnin ennen ku sihe käytiin käsiks
ja arvakkaa vaan, mitäs noi reunahepat tykkäs kynttilän lämmöstä ...
No hyvää tietty, olivat menneet sihe kakun alareunaan kauniisti maate jok ikinen
(jalat toisilla enämpi ja toisilla vähempi solmussa).
Että tällä lailla tälla kertaa... oppia ikä kaikki :)

Lämpöset onnittelut Nennalle 8D