Rankkaaki rankempi viikonloppu takana ja eilen ku mä purin autoa,
teloin joteski hassusti selkäni ja ny mä olenki sitte iha kolmiolääkehöyryissä ;>)

Mittää liikunnallista, sellast varsinaist kuntoa kohottavaa ja läskejä hävittävää
en ol viikon aikana tehny. 
Ja seuraavan kerran liikun heti ku nuo lihasta rentouttavat pillerit tehoaa :)

Tänään lääkäri anto meikäläiselle kyl sopivan käskyn...
mun pitää istua vaikka keittion jakkaralla...
Hahaa, sitähä mä oon täs viimiset puol vuotta tehnykki melkosen aktiivisesti 8D


-2,6


En olis uskonu tästä viikosta miinusmerkkistä =)
Sen verta vauhdilla oon tota sapuskaa mätänny ;)



1.viikko -0,3 kg   Suunta oikea, vähä hittaanolonen vaa :) Jatketaan
2.viikko -0,2 kg   Tällä vauhdilla tavotteeseen 122 viikkoo :( APUA
3.viikko +/- 0 kg   Jep, jep... mut hauskaa oli =)
4.viikko LOMAILUA
5.viikko LOMAILUA
6.viikko -1,5 kg   "Kiire" on vieny nämä, eli mittää en ol tehny :)
7.viikko TAAS LOMA
8.viikko +1,2 kg   Sillälailla, nyt saa sitte osottaa sormella paksua =(
9.viikko -0,7 kg   Ks. kohta kuus.
10.viikko -0,1 kg   Joo joo, mä koitan hiukka kiristää tahtia...
11.viikko +0,3 kg   Ei iha reiluu :(((
12.viikko -0,6 kg   Nu o kiva olla =>
13.viikko -0,6 kg   Do di :)
14.viikko -0,1 kg   Vauhdin piti kyl kiihtyy...

Kaikkeni teen seuraavan projektiviikon suhteen,
mut kiputilat haittaa hiukka tota liikkumista
ja ens viikonlopun vironreissu rajottaa kans varmaan vähäsen painon alenemista...
teen siis sen minkä mä pystyn =)

Kuis teil muil viikko meni ?