6 - vuotis synttäreitään viettävän Iinan lempileluihin kuuluu playmobile-ukkelit,
moottoripyörät ja niihin liittyvät härpäkkeet...
Niistä siis kakku, keltasella värillä höystettynä =)


15 :sta hengelle kakun oli määrä riittää
ja taas kerran tuli leikittyä sen verta suuruudenhullua, et varmasti riitti =)
4 munan pohja ja täytetty mansikkamoussella sekä suklaakermavaahdolla.
Pintaan ensteks voi-sokerikreemiä ja sitte marsipaania.


Iina pitää myös kermavaahdosta,
joten sitä piti saada kakkuun jotenki kans tällättyä...
KRE ei ollu tähän kohtaan tyytyväinen, mun mielest iha jees.


Jos mä olisin playmobile-ukkeli, ni ajaisin varppina ton näkösel motskaril =)
Mistään en siis originalia, sarjan moottoripyörää löytäny (en ees kuvaa)...
eli pyörä on ihan mun oman pääkopan tuotantoa ;)
Koriste on marsipaanin ja sokerimassan sekotusta :)


Ukkeli viel lähikuvassa toivottelemassa Iinalle hauskaa syntymäpäivää!!!
Sekä onnea, että tsemppiä, kuin myös pikasta paranemista 8D


Viel yks kaukokuva...

Mä tein tähän kakkuun pohjan, täytön ja koristeen
ja KRE kuorrutuksen ja lopullisen kokoonpanon :)
Tää on aikast näppärää, ku voidaan vaihdella näit "tekemiskohtia",
vähä sen mukaan mite muu elämä sanelee...
Mulla oli siis hyvää aikaa väkerrellä koristeita ja
KRE:llä taas parempi aika pinnottaa ja luovuttaa kakku =)
Näin tää toimii meillä 8D

Lämpimät onnittelut Iinalle !!!