Esteks ilmotti Hukkapala, että oon voittanu lohdutuspalkinnon...
(minä, joka en voita koskaa mittää)

1960688.jpg
Postipoika kiikuttu mulle hienon tyllan, joka oli kyl tullessaan littana... kiitos Itellan.
Mul ei entuudestaan tällasta pientä siroa tyllaa ollukkaa, suuruudenhullu ku oon =),
joten kaunis kiitos Hukkikselle ... täl löytyy taatusti käyttöä =D

... Sitte ilmotti Mint Chocolate, et hänen sheikkeristään
nous pääpalkinnon voittajaks Rouva V =)
Käsittämätöntä tuuria ;)

1960689.jpg
Tän paketin sisältö oli ku just mulle valettu :)
Kaks levyä Kalev suklaata, tummaa ja vaaleeta, kirsikalla ja mustikalla  =)
Kaks konvehtia, jotka mä meinasin syödä. Ihmettelin miksei tuoksu suklaalle...
ne oli sitte kynttilöitä (melko aidon näkösiä) 8D
Suklaakirja, en lue kirjoja mut tätä oletettavasti paljonki :)
Silikonikaavin, niit ei ol koskaan liikaa =)
Lopuks viel kortti, mis o meijän Annikan kuva ;)

1960690.jpg
Aline ja Aake sai kuplamuovia... kaik vanhat oliki jo paukuteltu =)
Kiitos kaunis myös sulle Mint Chocolate 8D