Vilijaana, Krisse ja Anne-64 ovat vahvasti sitä mieltä, että oon joteski inspiroinu heitä =)))
Sehä o kiva kuulla, jos joku näist mun hössötyksist intoa lisää ittelles tekee 8D
Mä pompin heil kans päivittäin vaklailemas ;)

2048288.jpg

Sitte mä pörrään lähes joka päivä ton mun vaklauslistan läpitte ja julma tosiasia on, et iha jok´ikinen inspaa muo taval tai toisel.... Aakkosjärjestyksessä meen listan ain läpitte ja joka toinen kerta alotan alhaalt ylöspäi 8D Eli tää perhonen jatkaa matkaa tästä teijän kaikkien muitten kokkajien/bloggaajien iloks =)

Ja sitte tiedotan seuraavaa...
Nyt on edessä hässäkkä, eli älkää olko huolissanne jos musta ei jostain syystä muutamaan viikkoon niin kovaa ääntä kuulu =) Joulu painaa päälle ja  KRE:n kans ollaan korviimme myöte savessa, jos notkutaan tääl internetin ihmeellisessä maailmassa liikoja :) Ja rehellisesti, inspistäkää ei juur täl hetkel pal tarvita... selveis ny näistäki kaikist suunnitelmist :)
Tavisarki alkaa, ku joulu on likempänä =DDD